INFORMATION QUESTIONS

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Χρεώσεις αποστολής για παραγγελίες από το ηλεκτρονικό κατάστημα

Το κατάστημα μας συνεργάζεται με ταχυδρομικές εταιρίες  οι οποίες μας ενημερώνουν για τις τιμές κάθε περιοχής .Πιο συγκεκριμένα ανάλογα με τον ταχυδρομικό σας κώδικα θα υπάρχει και η αντίστοιχη τιμή .

Τι ακριβώς συμβαίνει μετά την παραγγελία;

Το προϊόν συσκευάζεται προσεκτικά σε συσκευασία και αποστέλλεται στο γραφείο της ταχυδρομικής εταιρείας την ίδια ημέρα. Στην συνέχεια ανάλογα με το πρόγραμμα της ταχυδρομικής εταιρείας , αποστέλλεται με προσοχή το προϊόν στο σπίτι σας.

Λαμβάνω τιμολόγιο για την παραγγελία μου;

Βεβαίως. Μπορούμε να εκτυπώσουμε το τιμολόγιο σας ,με την προϋπόθεση να υπάρχουν τα αντίστοιχα πιστοποιητικά της εταιρείας σας.

Πως γίνεται η πληρωμή μέσω τραπεζικού λογαριασμού;

Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, επιλέξτε ως τρόπο πληρωμής την Τραπεζική Κατάθεση .Καταθέστε το ποσό που αντιστοιχεί στην παραγγελία που μόλις πραγματοποιήσατε. Κατά την κατάθεση των χρημάτων στην Tράπεζά σας, σας παρακαλούμε δώστε ως αιτιολογία συναλλαγής τον  «αριθμό παραγγελίας» καθώς και το Ονοματεπώνυμο που έχετε δηλώσει ως πρόσωπο χρέωσης της παραγγελίας.

Τι πρέπει να κάνω άμα το προϊόν που αγόρασα είναι ελαττωματικό;

Επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος και εμείς θα σας στείλουμε καινούργιο .Με την προϋπόθεση να είναι κατασκευαστικά ελαττωματικό

Μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου ;

Υπάρχει η δυνατότητα και να αλλάζεται και να ακυρώνεται την παραγγελία σας αρκεί να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός ημέρας

INFORMATION ABOUT US

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΡΩΤΗΣΗ

    Διεύθυνση

    Κομπανίας 2, 50132, Κοζάνη

    Τηλέφωνο

    2461 500 802

    Email

    info@e-captainpet.gr